اخبار

با نظارت مرکز ارتباطات مردمی 122: مستندسازی حوادث در نرم‌افزار سامعه بهبود یافت

با نظارت مرکز ارتباطات مردمی 122: مستندسازی حوادث در نرم‌افزار سامعه بهبود یافت
مدیر مرکز 122 گفت:‌ مستندسازی حوادث با افزایش دقت در ثبت عکس در نرم‌افزار سامعه بهبود یافته است.

جمشید قربانی ادامه داد: طی سه ماهه نخست امسال، 3/16 درصد از حوادث نظرسنجی‌شده در ثبت عکس نرم‌افزار سامعه که شامل ثبت عکس از ابتدا و پایان رفع حادثه است؛ دقت و صداقت نداشته‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که 7/19درصد بود به 4/3 درصد بهبود یافته است.

مرکز ارتباطات مردمی 122 با هدف نظارت بر عملکرد شاکله اجرایی (پست‌های امداد) برای خدمات‌رسانی جامع و کامل به مشترکان، جلب رضایت آنان و اطمینان از رفع کامل حادثه شهروندان، نرم‌افزار سامانه مدیریت عملیات همراه (سامعه) را راه‌اندازی کرده تا امکان رصد حوادث اعلامی از مرکز 122 به پست‌های امداد تا پایان حادثه و رفع کامل آن میسر شود.

به گفته قربانی کارشناسان نظرسنجی روزانه به صورت لحظه‌ای از حوادثی که توسط پست‌های امداد «پایان کار» می‌خورد نظرسنجی می‌کنند و در تماس تلفنی با مشترکان علاوه بر سنجش میزان رضایت آنان، درصدد ارزیابی صحت و سقم عکس درج‌شده از ابتدا و پایان کار از طریق پرسش از مخاطب و بررسی موقعیت جغرافیایی محل حادثه برمی‌آیند.

۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۲:۱۸

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


برای دریافت خبرنامه لطفا پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.