اخبار

نخستین بازدید مدیرعامل آبفای استان تهران از مرکز 122

نخستین بازدید مدیرعامل آبفای استان تهران از مرکز 122
محمدرضا بختیاری مدیرعامل آبفای استان تهران نخستین بازدید خود در سومین روز کاری را به مرکز ارتباطات مردمی 122 اختصاص داد.
                               

او در جریان بازدید، از فرآیند کاری سیستماتیک و هدفمند مرکز 122 ابراز خشنودی کرد و نقش این سامانه را کلیدی و تاثیرگذار دانست.

بختیاری ادامه داد: اعتماد مردم به ماست و حفظ و استمرار این مهم به صورت تخصصی بر عهده سامانه 122 بوده که خوش بختانه تاکنون نیز از عهده آن برآمده است.

مدیرعامل آبفای استان بر پردازش اطلاعات، تحلیل و واکاوی داده های آماری سامانه که در اختیار دیگر حوزه های تخصصی مانند بهره برداری، فنی و مهندسی و ... قرار می گیرد تاکید کرد.

بختیاری هم‌چنین خواستار شفافیت هرچه بیش‌تر فرایندهای کاری حوزه‌های مرتبط با مشترکان شد و خاطرنشان کرد: یک نقص کوچک در نحوه برخورد با مشترکان می‌تواند تمامی زحمات همکاران را به هدر دهد و بنابراین باید بیش از پیش به این مهم توجه شود.

او در پایان سخنانش بهره مندی از تجربه های دیگر مراکز خدماتی سه رقمی را یادآور شد.

 

۱۶ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۰۰

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


برای دریافت خبرنامه لطفا پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.