اخبار

مدیر مرکز ارتباطات مردمی 122: ارائه خدمات غیرحضوری فرآیندهای حوزه درآمد و امورمشترکین در سامانه 122

مدیر مرکز ارتباطات مردمی 122:  ارائه خدمات غیرحضوری فرآیندهای حوزه درآمد و امورمشترکین در سامانه 122
مدیر مرکز 122 از ارائه خدمات غیرحضوری فرآیندهای حوزه درآمد و امورمشترکین در این سامانه طی ماههای آینده خبر داد.
جمشید قربانی، ارائه خدمات غیرحضوری به مشترکان با سرعت و سهولت، امکان پیگیری سیستماتیک درخواستهای ثبت شده و کاهش ترددهای شهری ، افزایش کارایی و اثربخشی و امکان اعمال نظارت را به عنوان دیگر نتایج تجمیع و تمرکز فرآیندهای یادشده در سامانه 122 دانست.

وی در تکمیل سخنانش به مسئولیت سامانه ارتباطات 122 در تبدیل صدای مردم و مشترکان به الزامات و فرایندهای درون­سازمانی و تغییر رویکردِ فوریت­محورِ سامانه اشاره کرد و گفت: تجربه موفقیت آمیز ادغام سامانه های 122 شرکت های اقماری و ارائه خدمات غیرحضوری در ستاد مرکزی گواهی بر توان این مجموعه است.

جمشید قربانی در توضیح مراحل انتقال و پیاده سازی فرآیندها از توزیع مستندات ، انجام مصاحبه و ارزیابی کارشناسان ، برگزاری کلاس های آموزشی حوزه درآمد و امور مشترکین و استقرار نرم افزار سیمافا همراه با آموزش برای کارشناسان سامانه خبر داد.

وی در پایان یادآور شد: در نظر داریم ابتدا یکی از مناطق آبفای استان تهران را به عنوان پایلوت انتخاب کرده و پس از آن نسبت به پیاده سازی آن در کل استان تهران اقدام کنیم.

۱۶ بهمن ۱۳۹۶ ۱۰:۲۲

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


برای دریافت خبرنامه لطفا پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.