اخبار

مدیر مرکز ارتباطات 122 خبر داد: بازدید میدانی از پیام های رفع نشده شهروندان

جمشید قربانی مدیر مرکز ارتباطات 122 گفت: کارشناسان پیگیری از پیام های رفع نشده شهروندان با هدف سنجش صحت،سرعت و دقت در رفع حادثه بازدید می کنند.

او ادامه داد: کارشناسان نظرسنجی پس از تماس با مشترکان و سنجش عملکرد پست امداد، زمان رسیدگی به حادثه و رفع کامل آن، مواردی که رفع نشده اند و یا به صورت موقت انجام پذیرفته اند را به کارشناسان گروه پیگیری اعلام می کنند.

مدیر سامانه به حضور گروه پیگیری سامانه در محل و بررسی و آسیب شناسی علل تاخیر در رفع حادثه اشاره کرد و یادآور شد: نتایج بازدیدهای میدانی در قالب گزارش های تکمیلی به مدیر مربوطه برای اثربخشی و جلوگیری از بروز مجدد آن انعکاس داده می شود.

جمشید قربانی همچنین در پایان سخنانش گفت: استفاده از تجهیزات GPS خودرویی به صورت یکپارچه و متمرکز در سطح شرکت های آبفا، امکان ردیابی خودروهای امدادی به منظور پاسخگویی صحیح تر و سریع تر را نیز به همراه داشته است که از این رهگذر امکان شناسایی و ثبت مسیر طی شده توسط امداد، ثبت لحظه ای موقعیت جغرافیایی خودرو و شناسایی راننده و هوشمندی در برابر تغییر جهت خودرو میسر شده است.
۱۶ بهمن ۱۳۹۵ ۱۰:۵۴

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


برای دریافت خبرنامه لطفا پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.