اخبار

مدیر مرکز ارتباطات 122: سامانه 122 گوش شنوا و چشم بینای مدیران اجرایی است

مدیر مرکز ارتباطات 122: سامانه 122 گوش شنوا و چشم بینای مدیران اجرایی است
جمشید قربانی گفت: سامانه نظارتی و مردمی 122 گوش شنوا و چشم بینای مدیران اجرایی بوده و با دریافت بازخوردهایی که از تماس های مردمی به دست می آورند، آنان را در برنامه ریزی و تصمیم گیری بهتر یاری می رسانند.
وی در تکمیل سخنانش گفت: بررسی همه جانبه حادثه و تحلیل ها و آنالیزهای مکانی برای تهیه نقشه های تراکم حادثه به منظور مدیریت در زمینه کاهش حوادث که با برقراری ارتباط بین پایگاه اطلاعات مکانی GIS و پایگاه داده 122 حاصل شده از موارد قابل تامل هستند.

مدیر سامانه در ادامه به الگوگیری سامانه های 122 دیگر استان ها و بازدید دوره ای با هدف بهره گیری از تجارب، تخصص و مهارت های موجود اشاره کرد و شبیه و یکسان سازی با نرم افزار مدیریت و امداد حوادث سامانه آبفای تهران را از نتایج این بازدیدها دانست.

جمشید قربانی همچنین استقرار نرم افزار سامعه در سطح شرکت آبفای استان تهران که شامل امکاناتی از جمله افزایش سرعت و دقت در ثبت و اطلاع رسانی حوادث و موارد بحرانی، پایش، بررسی و تحلیل وضعیت موجود به صورت متمرکز، امکان درج اتوماتیک موقعیت جغرافیایی حادثه (نقاط x,y)، اعمال کنترل متمرکز در تمامی سطوح مدیریتی و عملیاتی، افزایش سرعت دسترسی و امکان ردیابی سریع حوادث، تهیه گزارشهای متنوع از وضعیت حوادث، دریافت آخرین اخبار و اطلاعیه رسانه ها، افزایش بازده فعالیتهای مرتبط با شرایط اضطرار، افزایش تعاملات درون سازمانی و برون سازمانی، ارسال گزارش از طریق شبکه، اتصال به نقشه ماهوارهای، هیبریدی و نرمال استان تهران، ارسال تصاویر حادثه را از کاردکردهای نظارتی این مرکز نظارتی برشمرد.

 

۴ بهمن ۱۳۹۵ ۱۴:۰۹

نظرات بینندگان


تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید


برای دریافت خبرنامه لطفا پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.