مرکز نظارت بر اطلاع رسانی سامانه های 122 با توجه به رشد جمعیت و گسترش شبکه آبرسانی شهر تهران و همچنین قدمت شبکه آبرسانی و ازدیاد حوادث در شهر تهران ، به منظور تسریع در رسیدگی به حوادث و دریافت شکایات در محل به صورت متمرکز و هدایت آنها به واحدهای امداد و اجرایی با اختصاص 20 خط آنالوگ به عنوان مرکز رسیدگی به شکایات در سال 79 آغاز به کار کرد.
این مرکز در راستای ارائه خدمات بهتر و تسهیل در ارتباط با شرکت آب و فاضلاب تهران، با 60 خط دیجیتال، سه خط آنالوگ و 55 نفر اپراتور در تمام طول شبانه روز  آماده پاسخگویی به مشترکان و دریافت پیام ها و گزارشات مردمی است.

با توجه به ساختار جدید شرکت آب و فاضلاب استان تهران، این مرکز در راستای بالا بردن کیفیت، یکپارچه سازی و مدیریت هر چه بهتر خدمات رسانی به مشترکان، دامنه نظارتی خود را گسترش داده و کل استان تهران را پوشش می دهد.
شهروندان تهرانی می توانند در تمام ساعات شبانه روز، در صورت مشاهده هر گونه نقص در خدمات یا خرابی در شبکه و انشعاب، شکستگی لوله در خیابان ، کوچه و کنتور، اعتراض در خصوص کیفیت آب و به طور کلی تمامی موارد مرتبط، با مرکز اطلاع رسانی و سامانه 122 تماس بگیرند تا این شرکت را به منظور اعزام نیروهای امداد و جلوگیری از هدررفت آب مطلع سازند.
این مرکز علاوه بر همکاری با پست های امداد در زمینه راهنمایی مردم در مورد امور مشترکان نیز فعال است و برای حل مشکلات مشترکان اعم از عدم ارسال قبض آب، قرائت نکردن و از کار افتادن کنتور، افت فشار منطقه ای و ... به صورت online از طریق نرم افزار و offline از طریق صندوق صوتی و شفاهی با دفتر امور مشترکین مناطق ششگانه آب و فاضلاب و شرکت های اقماری (‌جنوب غرب، جنوب شرق، شرق،‌شهرها و شهرکهای غرب)در ارتباط است.

برای دریافت خبرنامه لطفا پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.