تلفن

 


نرم افزار تلفن گویا به منظور دستیابی تلفنی مراجعین به اطلاعات خاص و یا برقراری ارتباط مستقیم میان مرکز اطلاع رسانی و سامانه 122 و مخاطبان بصورت گویا طراحی شده است. با این امکان، 122 می تواند بدون هیچگونه محدودیتی، اطلاعات سازمانی و خدمات قابل ارائه توسط مرکز را (ضمن طبقه بندی) بصورت گویا و شبانه روزی در اختیار مراجعان تلفنی خود قرار دهد.

شهروندان در تماس با شماره 122 با گره های زیر مواجه می شوند:

کلید شماره 1 : اعلام حادثه آب و ارتباط با کارشناسان

 کلید شماره 2 : اعلام حادثه فاضلاب و ارتباط با کارشناسان 

کلید شماره 3 : سایر موارد ( 1- پیگیری حوادث  2- اطلاعیه های شرکت در خصوص قطع آب یا افت فشار  3- ضبط پیام و پیگیری آن   )

 

 

 

برای دریافت خبرنامه لطفا پست الکترونیکی خود را وارد نمایید.